איתור נזילה סמויה במצלמה – פותרים את הבעיה

איתור נזילה סמויה במצלמה

טכנולוגיית איתור נזילה סמויה במצלמה מאפשרת גישה מהירה ומדויקת לאבחון הצנרת בבית. מאידך, הפתרון והטיפול בתופעות של נסיגת מים מהצנרת בבית, יהיה הרבה יותר מהיר, נגיש ופשוט.
במדריך שלפניכם נדבר על הסיבות הנפוצות לנזילות סמויות. ובנוסף, נדבר על הטכנולוגיות בהן יהיה ניתן לאתר אותן ואת אופן הטיפול בהן.

סיבות נפוצות לנסיגת מים מהצנרת

  • מבנים ישנים ובלאי
    מערכת האינסטלציה במבנה הבית הינה סמויה מן העין. אלה על צינורות שעוברים דרך הקירות והרצפה במבנה. לכן, ישנו קושי להבחין במיקום הספציפי, או בצינור הספציפי, בו נדרש הטיפול.
    במבנים ישנים, התופעה יותר נפוצה, מכיוון שבמבנים ישנים, הצנרת לרוב תהיה עשויה מברזל.

הברזל, הינו חומר חזק ועמיד, אך עם זאת, מדובר על חומר שנחשף לבלאי עם חלוף השנים. במקרה של בלאי בשל:

  • חלודה
  • אבנית
  • גורמי בלאי נוספים אחרים.
  • בלאי הברזל, העלול להתבטא גם בסדקים וחריצים בצנרת ומאידך, גם בנסיגת מים מהצנרת.
  • קידוחים בקירות. ביצוע קדיחה באחד מן הקירות בבית באופן לא מקצועי, עלול להיות הסיבה לנסיגת מים מהצנרת!

לפני שקודחים בקיר כלשהו בבית, צריך להתחשב בעובדה שישנה מערכת שלמה של צינורות בתוך קירות המבנה. לכן, המסקנה היא – שכדאי ועדיף, להתייעץ עם מומחה בתחום לפני קידוח כלשהו בקירות. זאת, על מנת להימנע מפגיעה באחד מן הצינורות של מערכת האינסטלציה במבנה. במיוחד באזור המקלחת, ישנו צורך מובהק בהתייעצות עם מומחה לפני כל קידוח.

כיצד מבצעים איתור נזילה סמויה במצלמה?

המצלמה, מאפשרת הבחנה בהפרשי טמפרטורה שונים בתוך קירות המבנה. את הפרשי הטמפרטורה ניתן יהיה לראות על צג המצלמה. כמו כן, המצלמה מסייעת במציאת חריגות במערכת האינסטלציה במבנה.

באופן הנ"ל, ניתן למצוא את מקור נסיגת המים, בלי להרוס קירות ובלי לגרום נזק משני למבנה.
בחשבון פשוט, ניתן לציין שהעלות הכוללת של הריסת הקירות והשיפוץ הנדרש להם לאחר הטיפול, יהיה הרבה יותר יקר מתהליך איתור נזילה סמויה במצלמה.
הטכנולוגיה הנ"ל, חוסכת ללקוח הרבה מאוד כסף. בחברת האבחון תוכלו לקבל שירות זה ושירותים רבים נוספים.

סימנים לנסיגת מים בצנרת

לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע, כדאי שיהיה הבחנה בסיסית בנושא סימנים לנסיגת מים בצנרת.
רטיבות בקירות, קירות נפוחים ועובש, או שינוי בצבע הקירות, מעידים על פי רוב, על נסיגת מים מהצנרת.
עם זאת, כדי לוודא שאכן הבעיה היא הנסיגה, יש לבדוק את שעון המים הראשי. אם אתם סוגרים את כל הברזים בבית והשעון עדיין מסתובב, רוב הסיכויים שמדובר בנסיגת מים.

במצב שבו זקוקים לשירות איתור נזילה סמויה במצלמה, יש להתייעץ עם גורם מומחה, מקצועי ואמין בתחום. גורם שאינו מקצועי, יספק פתרון שאינו מקצועי. איכות השירות והעבודה של האינסטלטור לא נמדדת רק במתן פתרון זמני. איכות השירות נמדדת גם בשקט (לטווח ארוך) שאיש המקצוע מסוגל לספק לכם. לכן, יש לוודא שהגורם המקצועי הינו מורשה ובעל ניסיון וידע פרקטי בתחום. כמו כן, חשוב לוודא שיש לו את כל הציוד והטכנולוגיה המתקדמת בתחום.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן