גלאי נזילות מים – כך זה עובד

גלאי נזילות

גלאי נזילות מים משמש לאיתור נזילות באופן מדויק. אך כשמדברים על איתור נזילות, חשוב להבין שיש כמה דרכים לאתר נזילות.

גלאי לחות לאיתור נזילות

לרוב, בגלאי לחות עושים שימוש לאחר זיהוי נזילה במצלמה תרמית. המצלמה התרמית מצביעה על נתונים משתנים של טמפרטורה ואילו גלאי לחות מסייע באיתור לחות ורטיבות.
תהליך הבדיקה מתבצע ללא כל גרימת נזק לקירות המבנה. בעזרת מגע החיישן על פני שטח המבנה, יהיה ניתן לזהות בקריאה מדויקת את רמת הלחות בשטחים הפנימיים של המבנה.

בעת הפעלת המכשיר, מתבצעת מדידת לחות (ביחס לאוויר), המאפשרת מדידה מדויקת.

גלאי אקוסטי לאיתור נזילות

גלאי אקוסטי הינו מכשיר שימושי, במיוחד לאיתור כשלים במבנים.
במקרים בהם יש קו צנרת בתוך השטחים הפנימיים של המבנה, השימוש בגלאי אקוסטי מאפשר לשמוע באופן ברור את מקור הנזילה. תוכלו ליצור עימנו קשר ולגלות עוד על כך.

הטכנולוגיה הזו מהווה סיוע משמעותי באיתור נזילה מדויק יותר ויעיל יותר.
גלאי נזילות מים לאיתור מדויק
ישנם הרבה כלים לאיתור נזילות, ולכל אחד מהכלים יש טכנולוגיה ייחודית.
המצלמה התרמית, היא הכלי הראשוני ביותר לאיתור נזילות. עם זאת, קורה שלפעמים צריך לבצע בדיקה נוספת כדי לוודא את מקור הנזילה באופן מדויק ככל האפשר.

גישות שונות

כל סוג של גלאי נזילות מביא איתו גישה ייחודית לאיתור נזילות. אך ניתן לומר שכל הטכנולוגיות לאיתור נזילות, מטרתן לאפשר הימנעות מנזק מיותר לשטח המבנה. וזאת כמובן תוך כדי איתור מדויק של הנזילה.

לכן, לפני כל תהליך תיקון, האינסטלטור יעשה כל מאמץ כדי לאתר את הנזילה באופן מדויק.

תהליך התיקון המהיר ביותר לנזילות
לאיש המקצוע אמין תהיה את כל הטכנולוגיה הנדרשת לאיתור נזילות מדויק ומהיר.
גישה מקצועית זו של איש מקצוע אמין תאפשר גם תיקון מהיר.

תיקון מהיר מתחיל באיתור מהיר!

חוסר במלאי של גלאי נזילות מים מסוים, עלול להוביל לעיכוב באיתור. לכן, חשוב להבין עובדה זו לפני כל התחלה של תהליך איתור ותיקון נזילות.

שירות איתור ותיקון נזילות איכותי מתחיל בגישה מקצועית. איש מקצוע בתחום האינסטלציה חייב להיות זריז ובעל ניסיון. ישנם מצבים בהם נדרש טיפול מקיף ומיידי שלא סובל כל דיחוי.

לכן, לאיש מקצוע מוסמך בתחום, צריך להיות את כל הציוד הנדרש. כמו כן, את הידע והניסיון בתפעול מכשירים לאיתור ברמה מקסימלית.

תמיד כדאי לשמור בהישג יד טלפון של איש מקצוע אמין בתחום. איש מקצוע שיש לו את הגישה המקצועית לאיתור ותיקון נזילות והוא מוסמך בתחום.

לסיכום, מערכת הצנרת בבית, היא החלק החשוב כך כך אך הבלתי נראה בבית. לכן, חשוב שתתנו רק לאיש מקצוע אמין לעשות את עבודות הצנרת בבית שלכם.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן