בדק בית לפני שיפוץ – מדוע חשוב לעשותו?

חושבים להתחיל שיפוץ? לפני שאתם משפרים את הנראות של הבית חשוב מאוד שתקפידו לבחון את מצב התשתיות שלו. במאמר זה נדון בהרחבה בתהליך, מדוע לעשות זאת והאם כדאי לעשות זאת גם לפני רכישת נכס יד־שניה.

אז מה זה בעצם בדק בית?

בדק הבית הוא שלב מרכזי לפני שיפוץ בית או קניית חדש. זה יכול לתת לכם שקט נפשי ולהפוך את תהליך השיפוץ לחלק ככל האפשר. תהליך זה הוא בחינה כוללת בדרך כלל הסתכלות על מצבו הכללי של הנכס, מערכות אינסטלציה, חשמל, חימום ואוורור. הבודקים גם יחפשו בעיות בבניין ויתנו את דעתם האם זה יהיה בטוח לגור בנכס או לא.

בעל בית עשוי לרצות לקבל הערכה לגבי עלויות שיפוצים ותיקון פוטנציאליות מקבלן עצמאי לפני שיסכים לרכוש או לשפץ את הנכס.

אל תשקיעו בשיפוץ לפני שבדקתם

יש לבחון כמה היבטים של הבית לפני שמחליטים להשקיע בפרויקט שיפוץ.

רוב האנשים לא יודעים מה לחפש כשהם רוצים לקנות בית. אז הם שוכרים פקח בית שידריך אותם בשלבים השונים.

בודקי הבית מוודאים שהבית תקין מבחינה מבנית וכן מחפשים סימני נזילת מים וליקויי חשמל. הם גם מייעצים לך על תיקונים נדרשים ומשימות אחרות לפני שיפוץ כגון ניקוי מרזבים, תיקון חלונות שבורים וכו'). הכלל הוא שאם יש בעיות כלשהן בבית, בודק הבית יודיע לכם על כך על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת האם מדובר בהשקעה טובה או לא למשפחתכם. לפני שלוקחים הלוואה מהבנק מלאומי, פועלים או כל בנק אחר לצורך השיפוץ – ממש חייבים לבדוק מה יש לשפץ.

אנו יכולים לעזור

בכל הנוגע לאיתור מצב הצנרת והביוב בנכס אנו בחברת האבחון יכולים להיות לעזר.

באמצעות מכשור מתקדם אנו רואים את המצב של הבית. יכולים לבחון אם יש נזילות שצריך לתקן ואז לפני החלפת הריצוף כבר תוכלו לעשות את התיקונים הדרושים. בדק בית לפני שיפוץ קריטי מאוד משום שלא תרצו להרים שוב את הבלטות, נכון? אם יש לכם דליפה כלשהי מתחת לרצפה, נזילה זו יכולה לעבור לשכנים. כך, היא יכולה לסכן אתכם בתביעות שונות של הדיירים הנמצאים בקומה מתחתיכם.

לסיכום, בעוד שחלק מהנושאים הללו עשויים להיראות ככאב ראש מיותר, הם יעזרו להבטיח שאתם עושים את הבחירה הנכונה. במהלך הבדיקה לא לשכוח:

  • בחנו את גג הבית כדי לראות אם יש רעפים רופפים או שבורים.
  • יש לבדוק את החיווט והשקעים החשמליים כדי לוודא שהם מעודכנים.
  • באמצעות חברה מנוסה בדקו את אביזרי האינסטלציה כדי לוודא שהם אינם דולפים ואין נזק לקירות או לריצוף.

אנו פה כדי לייעץ ולעזור בכל התהליך.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן