עלות איתור נזילות במצלמה טרמית

עלות איתור נזילות במצלמה טרמית

אתם לא מצליחים למצוא את הנזילה ולא רוצים לפתוח את הקיר. האם ישתלם לכם להשקיע את הסכום הדרוש כדי לאתר את הנזילה באמצעות מצלמה מיוחדת? כאן, השאלה היא כמובן ממה עשוי הקיר (גבס או לבנים), האם השיפוץ עשוי לעלות יותר מהאיתור וכן היכן נמצאת הנזילה. לכן, כאשר מחפשים עלות איתור נזילות במצלמה טרמית יש לקחת בחשבון את כל הנתונים הנלווים לשירות. ניתן ליצור עימנו קשר ולקבל הערכת מחיר.

מצלמה תרמית או מצלמה טרמית?

ראשית, נדגיש כי הדרך הנכונה לכתוב את השם של המצלמה הזו הוא "תרמית". זאת משום שזו מילה לועזית והיא כתובה באנגלית עם TH. אך, היות ורבים מחפשים את שם המצלמה עם ט' במנוע החיפוש, נקל על המחפשים ונכתוב את השם עם ט'.

כמה עולה איתור זה?

כעת, נחזור לשאלה שלכם. מהי עלות איתור נזילות במצלמה טרמית. חשוב לדעת כי כל פרויקט של מציאת נזילה הוא שונה לחלוטין מדירה לדירה. יש מקומות שבהם יבוצעו גם בדיקות לחצים בשעוני לחץ. בבתים אחרים יתכן והבדיקה בכלל תבוצע באמצעות מצלמת סיב אופטי. לכן, חשוב להזמין את החברה המתמחה באיתור, ולבחור בדרך הנכונה למצוא את מקור הנזילה.

מלבד זאת, יתכן ומדובר בכלל בבדיקה המתבצעת כחלק מבדק בית לפני רכישה או לאחר רכישה מקבלן. במקרה הזה תצטרכו דוח מפורט על מצב הצנרת הנסתרת. דו"ח זה כמובן מעלה את תג המחיר של הבדיקה.

אם לא יודעים את המחיר מראש – מה עושים?

כדאי להזמין את החברה המבצעת איתור נזילות ולקבל טווחי מחירים כלליים לבדיקה. לאחר שהשרברב יגיע הוא יוכל לתת לכם את ההצעה הסופית ולהמליץ כיצד לבצע בדיקה זו.

הוא יראה את הסימנים המעידים על הנזילה או הלחות מאחורי הקיר, יוכל לבדוק את לחץ המים בצינורות ולקבל מושג על אופי הנזילה.

כמו כן, אם מדובר בבעיה קטנה, יתכן והוא ימליץ פשוט לתקן אותה במקום. תופתעו לגלות אך נזילות שגורמות לנזק עצום עשויות לנבוע מסיבה פשוטה מאוד כמו איטום לקוי בגג או חיבור שהשתחרר בין שני צינורות שונים.

עלות איתור נזילות בחוץ

דרך נוספת לאתר את הנזקים בצינורות הנמצאים בחוץ היא באמצעות גז מיוחד המוחדר לצינורות אלה. מכשיר חשמלי מיוחד מקבל את הקריאות המעודכנות למיקום בו הגז יוצא מהצינור ועולה מעלה לאדמה. כך, ניתן לדעת בדיוק היכן הדליפה נמצאת – גם אם היא מטר מתחת לפני האדמה. עלות איתור נזילות באמצעות גז, במקרה זה, תהיה כמובן גבוהה יותר בהשוואה לבדיקה במצלמה תרמית.

מדוע חשוב לבצע מראש את הבדיקות הללו?

חשוב לא לחכות עם הבדיקה לאיתור מקור הדלפה. מדוע? משום שמים שנמצאים בתוך הקירות או מתחת לבלטות יכולים לגרום לנזק לבטון והלבנים במבנה. את התוצאות של הנזק הזה תגלו רק לאחר מספר שנים. התיקון שהנזק הזה יגרור יהיה גדול ומשמעותי יותר מהחלפת צינור או תיקונו.

לסיכום, אם אתם מתלבטים אם להזמין שירות של איתור נזילות או מיפוי של הצינורות שלכם, כדאי לזכור כי המצב הקיים עשוי לגרום לנזקים אורכי טווח למבנה. עלות תיקון הנזקים הללו בעתיד תהיה גבוהה משמעותית מעלות האיתור של הנזק. לכן, אל תהססו והזמינו בהקדם מומחים לעניין.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן