איתור נזילות מים בבית – כך עושים זאת

איתור נזילות מים בבית

אם אתם מתמודדים כיום עם ניחוח של טחב, ורטיבות גבוהה באוויר, יתכן וזה לא רק מזג האוויר. סביר להניח שיש נזילה בבית.

איך אפשר לאתר את הנזילה הזו?

ישנן מספר דרכים לגלות אם יש נזילה בצנרת שלכם. הדרך הקלה ביותר היא באמצעות מצלמה תרמית המזהה חריגות מים וטמפרטורה. אתפ יכול גם למקם חיישנים על צינורות או להשתמש בשיטות כמו דיו שיראו לכם מהיכן מגיעה הדליפה, כמו גם לתת לכם מושג עד כמה היא רצינית.

אם מדובר בנזילה בשירותים, השימוש בדיו יכול להיות ממש לעזר. דיו מסוגל לזהות דליפה סמויה. איך עושים זאת? מוסיפים אותו למים במיכל עליו נמצאת הידית שבאמצעותה אתם מורידים את המים. אם הדיו יורד למים בתוך האסלה, בלי שהורדתם את המים, סימן שיש נזילה סמויה בפנים.

נזילות בצינור כמובן הרבה יותר קשה למצוא. לא לכל אדם יש אפשרות לקנות מצלמה תרמית. לכן, רבים מעדיפים לשכור את שירותיו של אינסטלטור המתמחה במיומנות של איתור נזילות מים בבית. הוא ידע מה המכשור המתאים ביותר כדי למצוא את אותה דליפה מעיקה.

לא שווה לחכות עד שהנזילה תעשה נזק לבית

נזילות בבתים הן בדרך כלל קטנות וניתן להתעלם מהן. אולם כאשר נזילה דחוף מאוד לתקנה, משום שהיא עלולה לגרום לנזקים בבית ובקירות. זו הסיבה שיש לפעול במהירות אם הם מבחינים בכך.

המים הללו עלולים לעבור בתוך הקירות, ולגרום ללבנים המצויות בהן להשחק. בנוסף, אם יש קירות גבס בבית, מדובר בחומר שרגיש מאוד לרטיבות. עוד נזקים שיכולים להתרחש הם הצטברות של לחות ועובש. אלה, יכולים לגרום למגוון סיכונים בריאותיים, ואפילו להחריף למחלת ריאות. לכן, ממש חשוב למצוא את הנזילה במהירות.

איתור נזילות מים בבית – התקשרו במהירות לחברה שמתמחה בכך

הרימו מייד טלפון לאדם שמסוגל לאתר ולתקן את הנזילה. אתם יכולים ליצור איתנו קשר, ונשמח לשלוח אליכם הביתה מומחה שיוכל למצוא את הנזילה בקלות. לאחר שהיא אותרה, הוא כמובן יוכל גם לתקן אותה. כך, תוכלו לחזור לשגרת יומכם בקלות.

כך, תמנעו נזק ארוך טווח לתשתיות בבית שלכם, ולנזקים הבריאותיים הנובעים מהרטיבות.

מה יכולה להיות הסיבה לנזילה הזו?

כמה מהסיבות הנפוצות ביותר לנזילות כוללות: צינורות פגומים, אותם ניתן לזהות על ידי בדיקת כתמי מים על התקרה; מרזב או שפך סתומים, שניתן לתקן במעט לחץ ובוכנה; נזק לגג עקב רוחות חזקות או ענפי עצים.

ידוע, כי במדינת ישראל יש מגוון רחב של בתים ישנים מאוד, עם תשתיות ישנות ובלויות. אם לא החלפתם את הצנרת בבניין תקופה ארוכה, יש סיכוי סביר שהנזילה נגרמה בשל בלאי. בנוסף, פעם היו משתמשים בעיקר בצינורות מתכת. הם היו סובלים מנטייה לקורוזיה, ולכן הצינור היה נסדר בקלות. כיום, משתמשים בחומרים פלסטיים שאינם מחלידים, ולכן תשתיות המים נשארות תקינות זמן ארוך יותר.

אם מוצאים את הנזילה באמצעים טכנלוגים, לא צריך להתחיל לפתוח קירות ישנים. כך, התיקון הופך להיות הרבה יותר קל, נוח וזול. זכרו כי הבניה של הקיר לאחר התיקון גם היא אורכת זמן, וכמובן מעלה משמעותית את מחיר התיקון. לכן, תמיד כדאי קודם כל להזמין שירותי איתור.

לסיכום, כפי שניתן לראות נזילות יכולות לפגוע באופן מהותי בשגרת היום שלכם. הן יכולות לגרום לנזקים ארוכי טווח ולמבנה ואפילו לנזקים בריאותיים. לכן, חשוב שתבצעו במהירות איתור נזילות מים באמצעים טכנלוגיים. אתם יכולים להעזר בשירותים של החברה שלנו, שצברה מוניטין רב בתחום זה. אנו מגיעים עד אליכם, עם הציוד המתאים, ומבצעים את האיתור במהירות. אחרי שהנזילה נמצאה קל יותר לתקן אותה.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן