איתור רטיבות בבית: למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

איתור רטיבות

למה חשוב לאתר מהר את הרטיבות?

במידה ואתם מזהים רטיבות בקירות בבית, סביר להניח שהדבר מעיד על כך שיש לכם נזילה בצנרת האינסטלציה הסמויה שבתוך הקיר. במצב כזה, במקרה הטוב אתם תצטרכו לשלם חשבונות מים גבוהים בשל הצריכה החריגה. במקרה הרע, אם תזניחו את הבעיה הנזק לתשתית המבנה עלול להיות חמור ואתם עלולים להיכנס להוצאות כספיות לא מבוטלות בכלל.

איתור רטיבות באמצעות מצלמה תרמית

איתור רטיבות באמצעות מצלמה תרמית היא אולי הדרך הנפוצה והיעילה ביותר לאיתור נזילת מים סמויה. מדובר במצלמה סופר מתקדמת שתפקידה לאתר את הבדלי הטמפרטורה בקיר באמצעות גלאי אינפרה אדום. על גבי מסך המצלמה מתקבלת תמונה שמסייעת למאתר הנזילות לנתח ולקבוע היכן נמצא מוקד הנזילה בצנרת.

איתור רטיבות באמצעות חיישן גז

ביחס למצלמה התרמית, כאן כבר מדובר בעבודה סופר מורכבת שמתאימה למומחים למאתרי נזילות מומחים ביותר. במהלך העבודה, מאתר הנזילות ירוקן את צנרת האינסטלציה ויעצור את אספקת המים אליה, על מנת להחדיר ולמלא אותה בגז חנקן. לאחר מילוי הצנרת בגז החנקן, מאתר הנזילות יסרוק אותה באמצעות חיישן גז מיוחד שיאותת לבעל המקצוע כשהוא מזהה דליפה של גז, קרי כשל בצנרת.

איתור רטיבות באמצעות מכשור אקוסטי

איתור נזילה באמצעות מכשור אקוסטי מתאים בדרך כלל למקרים בהם מדובר בנזילה מינורית ביותר שמאתר הנזילות לא מצליח לאתר בשום דרך אחרת. בעל המקצוע פשוט סורק את תוואי הצנרת באמצעות חיישן אקוסטי מיוחד שיודע לזהות שינויים בתדר של הקול שחוזר מהקיר. כשהחיישן יזהה שיש רעשים של נזילה, הוא יתריע בפני מאתר הנזילות על המוקד של הכשל.

איתור רטיבות באמצעות סיב אופטי

איתור רטיבות באמצעות סיב אופטי מתאים בדרך כלל למקרים בהם מדובר בצנרת צרה מאד או בצנרת ביוב המוטמנת עמוק מאד באדמה. מאתר הנזילות יחדיר את הסיב האופטי לצנרת, סיב מיוחד שיודע לצלם את הצנרת באיכות מאד גבוהה. מאתר הנזילות שנמצא בחוץ ינתח את סרטון הווידאו שהוא מקבל על גבי המסך ויקבע היכן נמצא הכשל בצנרת שגורם לנזילה ולרטיבות.

אך בוחרים מאתר רטיבות מקצועי ואמין?

איתור רטיבות באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים זה לא משחק ילדים ולכן מומלץ מאד להזמין מאתר נזילות שהוא לא פחות ממומחה בתחום. אתם צריכים לקרוא את כל חוות הדעת וההמלצות על מאתר הנזילות, על מנת להבין מראש, ככל שניתן, האם מדובר בבעל מקצוע מנוסה שיבצע עבודה יסודית ויאתר את מוקד הנזילה.

ודאו מראש עם מאתר הנזילות באיזה מכשור הוא מתכוון להשתמש. מאתר נזילות מקצועי ואמין ידע להתאים את סוג המכשור לאופי התקלה שיש לכם בבית ולסוג הצנרת, בררו זאת מראש, שאלו את כל השאלות והתעקשו לקבל תשובות.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן