נזילה בדוד – כל מה שחשוב לדעת

נזילה בדוד

חושבים שיש לכם נזילה בדוד? במאמר זה תגלו את הסיבות האפשריות לתקלה הזו. כמו כן, נדון בהרחבה באפשרויות לתיקון. לא כל פעם צריך להחליף את הדוד, משום שיתכן ומדובר למעשה רק בנזילה בצינור שמוביל אליו מהברז הראשי בבית. כמו כן, יתכן וזו נזילה שמקורה בחום שיוצא מהצינור של המים החמים המוביל לאמבט. לפניכם מאמר מקיף בנושא.

מה הסימנים שיש לכם נזילה בדוד?

הסימנים של דוד דולף כוללים כתמי מים וחלודה על חלקי הצנרת, וכן רעשים שמקורם בצנרת. סימנים נוספים לכך שהדוד שלכם עשוי לדלוף הם:

  • ריח גז בלחץ
  • צינורות ואביזרים פגומים
  • אזורים רטובים או לחים סביב הדוד

איך אפשר למצוא את הנזילה הזו?

לפעמים קל מאוד לראות את הנזילה. מים יוצאים מהגוף של הדוד עצמו. אך, במקרים אחרים תתקשו לזהותה.
עם כניסתה של הטכנולוגיה החדשנית בתחום, המבוסס על גלי אינפרא אדום, אין צורך שבעלי דודים יסתמכו על החושים שלהם כדי לזהות נזילות.

מה אם מדובר בדוד תעשייתי גדול?

במקרה שמדובר בדוד גדול יחסית אפשר להשתמש גם בציוד כבד יותר. גלאי דליפה מגנטיים משתמשים בשדות מגנטיים כדי לזהות דליפות גדולות מצינורות או חפצי מתכת אחרים באזור על ידי שימוש בתכונות במגנטיות ומדידת התנועה שנוצרת על ידם. בניגוד לגלאי שדה מגנטי, גלאי דליפה של פליטה אקוסטית (AE) משתמשים בקול גלים לזיהוי בעיות מכניות בתוך מכונות. זאת משום ששדות אלקטרומגנטיים (EM) יכולים לשמש לאיתור דליפות קטנות בטווח קרוב וזרמים חשמליים.

שימוש ביתרונות של מצלמה תרמית

עוד דרך למצוא נזילות כאלה היא שימוש במצלמה תרמית. זו מצלמה שמסוגלת לחוות חום, והיא יכולה לסייע באיתור של כל נזילה. אם יש מים חמים שיוצאים מהדוד או אפילו נמצאים בתוך הקיר, המצלמה תראה חיווי בצבעים חמים. כמו אדום, כתום או צהוב.

הדבר הנכון ביותר במקרה הזה הוא להזמין אינסטלטור לצורך איתור נזילות במצלמה תרמית. מכיוון שהוא יוכל לזהות את הבעיה בקלות. כמו גם לפתור אותה במהירות הבזק. כך, אתם זוכים גם לדיאגנוסטיקה מקצועית וגם לתיקון של התקלה. חשוב לציין כי לא כל שרברב יודע לעשות זאת. נדרש ניסיון מיוחד הן בתפעול של המכשירים והן בקריאה המדוייקת של החיווי של אותו מכשיר.

איך אנו עוזרים ללקוחות בתחום זה?

אצלנו, בחברת האבחון, אנו משתמשים בטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי למצוא כל נזילה. בין השאר גם נזילות בדוודים חשמליים ודודי שמש. אצלנו, תוכלו לקבל שירות מהאבחון הראשוני ועד לתיקון המלא של כל תקלה. אין זה משנה אם מדובר בצינור בתוך הקיר או בדוד עצמו. ניסיון ארוך שנים בתחום מאפשר לנו להוביל את התחום ולהעניק שירות מסור לכל לקוח. מקטן ועד גדול. כמו כן, אנו יכולים גם לאתר נזילות בדודים של בתי מלון, אכסניות או מוסדות דיור מוגן.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן