איתור נזילות בקירות – כך עושים זאת

איתור נזילות בקירות

הקיר מתחילה להעלות ריח של טחב או שהוא רטוב? נראה שצינור כלשהו התחיל לדלוף בו. איתור נזילות בקירות מתבצע באמצעות מכשור מיוחד שממחיש היכן הנזילה. במאמר זה נסביר בקצרה כיצד הוא מתבצע.

איתור נזילות בקירות – בשיטות שונות

השיטה הכי קלה למצוא נזילה בקיר היא באמצעות בדיקת נזילות במצלמה תרמית, זאת מצלמה שמעניקה חיפוי צבעוני על טמפרטורה של מה שנמצא מולה. מי שיש לו ניסיון ופיענוח של המסכים שמציגה המצלמה תרמית יכול לזהות היכן עוברים המים בתוך הקיר.

כמובן שחשוב מאוד לדעת איפה הנזילה נמצאת כדי שיהיה אפשר לתקן אותה. מרבית בעלי הבתים יעדיפו לבצע את התיקון הזה בלי להתחיל לפתוח אריחים ברצפה. המחיר של פתיחת אריחי רצפה הרבה יותר יקר מביצוע איתור נזילות בקיר באמצעות המצלמה.

מה גורם לנזילה?

לפעמים, מעוניינים גם לבדוק מהו הגורם לדליפה בתוך הקירות. אם יש סתימה באחד הצינורות או בפתח בכיור. במקרה זה לא חייבים להשתמש במצלמה תרמית. אפשר להשתמש גם בשיטה אחרת. השיטה הזאת היא סיב אופטי בבלוג שלנו תמצאו מאמרים מקיפים על הנושא של סיב אופטי.

איתור מתקדם לנזילות מים

לכן, אם אתם רואים היום רטיבות בקיר חושבים שיש נזילה אל תמתינו. הזמינו עוד היום שירות של איתור נזילות בקירות וכך תוכלו להתגבר על הבעיה. כיום, ניתן להזמין את השירות הזה במחיר משתלם ובתוך זמן קצר לתקן את הנזילה בתוך הקיר. כך, תמנעו נזקים שיכולים לפגוע בבית שלכם בטווח הקצר והרחוק.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן