תיקון פיצוץ בצנרת – שלבי פעולה

תיקון פיצוץ בצנרת

פתאום נשמע קול של ים בתוך הבית. המים מתחילים למלא את אחד החדרים ואתם נלחצים מאד. איך תעצרו את המים המאיימים לפגוע ברהיטים.במאמר זה נעבור אתכם שלב אחר שלב, החל מרגע הפיצוץ , ותדעו בדיוק מה לעשות במקרה של תיקון פיצוץ בצנרת, החל מהפסקת הזרימה ועד תהליך שיקום וחידוש צנרת.

תיקון פיצוץ בצנרת – שלב ראשון עוצרים את זרימת המים

לא כל פיצוץ נגרם בצינור שאפשר להגיע אליו בקלות. לפעמים, זהו רק הצינור של השירותים ואפשר לסגור את המים באמצעות ידית המותקנת מאחורי האסלה. כך, אתם סוגרים את המים רק באופן מקומי ולא נשארים ללא זרימת מים בבית או בדירה. במקרים אחרים, כאשר הפיצוץ הוא בצינור של המטבח או ברחבי המים תצטרכו לסגור את המים לחלוטין עד לתיקון הנזילה.

שלב שני – מזמינים חברה לאיתור התקלה

נכון, המים יוצאים ממקום אחד בקיר או ברצפה,אך מקורה של התקלה יכול להיות שונה לחלוטין. חשוב להזמין חברה שתבדוק באמצעות מכשור מתאים את הסיבה לפיצוץ. יתכן ולחץ המים גבוה מדי, ואינו מתאים לצנרת הישנה בביתכם. כמובן עשויות להיות סיבות נוספות עליהן נרחיב בהמשך.

אם אתם מזמינים חברה שמאתרת את מיקום התקלה, תוכלו לחזור לשגרה מהר יותר. תדעו בדיוק איזה צינור יש לתקן, איך להגיע אליו. אינסטלטור מומחה יחליט איזה חלק בצינור יש להחליף ויבצע את התיקון בהקדם. לעתים קרובות הוא ימליץ גם לבצע פעולות מנע, כדי שלא תסבלו שוב מפיצוצים בצינור.

שלב שלישי – מבצעים שיקום של הצנרת

התקלה שהתרחשה בבית עשויה לנבוע משתי סיבות. הראשונה, התקנה לקויה של הצנרת וחיבור לקוי בין שני צינורות. תקלה זו קל יחסית לתקן משום שאפשר לפתוח את הקיר או הרצפה ולבצע את התיקון באופן מקומי.אם עברתם את השלב הקודם ובעתם איתור למקום הדליפה, לא תצטרכו להסיר את האריחים מכל הבית אלא באופן נקודתי מאד באזור הדליפה. אם מדובר בצנרת בקיר, גם פה תוכלו לפתוח רק את החלק הדרוש לתיקון. קראו אודות השירותים שלנו ותוכלו לגלות איך אנו מבצעים את האיתור והתיקון.

הסיבה השניה לפיצוץ בצנרת יכולה להיות מערכת אינסטלציה ישנה ובלויה. במקרה זה לא מספיק להחליף רק צינור אחד, משום שהתקלה עשויה לחזור תוך זמן קצר במקום אחר בצנרת.

כאשר מבצעים חידוש של צנרת מחדשים למעשה את כל דרך מעבר המים בתוך הדירה. אם הבית שלכם ישן וכולל צנרת חלודה, היא עשויה לגרום ללא מעט בעיות. בוודאי הבחנתם בעובש שממלא את הקיר וארונות המטבח וכן בעלות גבוהה של חשבון המים. החלפה של הצנרת תבטיח פעילות תקינה לאורך זמן רב.

לסיכום, פיצוצים בצינורות אינם נדירים, וחשוב למצוא את מקורם. הזמינו חברה שתאתר את מקור התקלה ותוכל למנוע דליפות נוספות. חשוב מאד לסגור את ברז המים הראשי המספק מים לבית אם לא ניתן לעצור את הזרימה במהירות. זאת, כדי שלא תגרמו נזק ארוך טווח לריהוט ולחלק הפנימי של הקיר, הרצפה והתקרה של השכן למטה.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן