איתור נזילה במצלמה: כך זה נעשה

איתור נזילה במצלמה

לאורך השנים הטכנולוגיות הולכות ומשתפרות. אנו רואים זאת בחיי היום יום כאשר המנורות בבית הופכות להיות חכמות יותר. המכוניות הופכות לחשמליות, ואפילו המקרר יכול לדבר אלינו. הרומבה מסתובבת ברחבי הבית ופועלת לבד. וגם, אפילו האינסטלטור לשנו משתמש בטכנולוגיות חדישות. כיום, איתור נזילה במצלמה כבר אינו נדיר ואפשר לבצע את הפעולה הזו בכל בית.

איתור נזילה במצלמה: איך עושים זאת?

אם תהיתם איך מתבצע איתור נזילה במצלמה, אינכם צריכים לדמיין זאת. נשמח להציג בפניכם את שתי הטכנולוגיות השולטות בתחום. הסיב האופטי והמצלמה התרמית.

הסיב האופטי הוא מצלמה זעירה שתפקידה להיכנס לתוך הצינורות עצמם ולמצוא את הבעיה. איתור נזילות מים בשיטה זו מתאים כאשר כבר יודעים באיזה צינור הבעיה, ורוצים לדעת מה הגורם לה. כמו כן, אם מדובר בצינור תת¬־קרקעי שלא ניתן לראות ללא חפירה, הסיב יכול לעזור. יש לזכור כי הוא אינו מתאים לעומק רב מדי, אלא רק לצינור דק הסמוך לפני הקרקע.

השיטה השניה לאיתור הנזילה היא באמצעות מצלמה אופטית. המטרה של מצלמה זו היא לחוות באמצעות גוונים שונים טמפרטורה. אם מאפשרים למים חמים לעבור בצינורות, ניתן לאתר היכן בתוך הקיר המים דולפים מהצינור. חשוב לדעת כי לכל סוג של נזילה יש דרך טובה יותר לאיתור. חברה מקצועית המבצעת את השירות הזה עבורכם תוכל להתאים את הטכנולוגיה לכל נזילה.

תיקון לאחר האיתור

לאחר שמאתרים מה גרם לנזילה מתחיל תהליך נוסף. תהליך תיקון צנרת מים בבית או מחוץ לבית (בגינה, בגג וכדומה). תהליך זה יכול להיות מורכב מאד, מפני שיש לפתוח את המקום בו נמצא הצינור. צינורות יכולים להיות ממוקמים בקירות, בתקרה, ברצפה, במקלט או במתחמים תת־קרקעיים נוספים.

לכן, קיימת חשיבות גבוהה לביצוע תהליך איתור נזילה במצלמה. זאת משום שהעבודה הכרוכה בפתיחת הקיר או הרצפה עשויה להיות יקרה ואף לארוך זמן רב. אם מזמינים אדם שמוצא איפה בדיוק המים יוצאים מהצינור הוא יכול לחתוך את החלק הזה בלבד.
חשוב לזכור גם כי לא תמיד החברה שמאתרת היא גם החברה שמתקנת.

יש לכם כבר אינסטלטור? אתם צריכים רק שירות של איתור

אם יש לכם כבר אינסטלטור שאתם מכירים היטב, ואתם זקוקים רק לשירותים של מציאת הליקוי, אם שום בעיה. אפשר להפריד בין שני השירותים הללו.

הזמינו את החברה שתסמן בדיוק איפה הנזילה נמצאת, וכך איש המקצוע שלכם יוכל לבצע את התיקון. כמובן, שיותר קל להשתמש בשירותים של חברה אחת שמבצעת את כל התהליך. מדוע? משום שבעל המקצוע ידע בדיוק איפה הבעיה, ויוכל לבדוק בתום התיקון כי לא ממשיכים לנזול מים.

לסיכום, אם אתם כיום תקועים בבעיה של צנרת ולא יודעים כיצד לפתור אותה – יש פיתרון. הזמינו שירות של מציאת הליקוי באמצעות ציוד מקצועי: על ידי סיב אופטי או מצלמה תרמית.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן