מומחה לאיתור נזילות מים

מומחה לאיתור נזילות מים

למרבה הצער נזילות אינסטלציה הן נפוצות למדי, גם בבתים חדשים ביותר. למעשה, סביר להניח שכל בית יסבול לפחות מנזילה אחת. לא כל מקור הנזילות ברור, והן עלולות להיות ערמומיות מאוד – מה שהופך את זה להיות חיוני במיוחד לתפוס ולתקן דליפה בהקדם האפשרי. במידה וגם אתם מתלבטים כיצד לנהוג במקרה של נזילת מים בביתכם, הזמינו מומחה לאיתור נזילות מים. הגעתם למקום הנכון – המאמר הבא נועד במיוחד עבורכם.

מומחה לאיתור נזילות מים?

הבתים שלנו מסתמכים על מים במידה רבה. כל עוד המים סגורים בבטחה בצינור, כיור, אמבטיה או מדיח הכלים, הכל בסדר. אבל מים יכולים להפוך במהירות לאויב אם הם הולכים לאן שלא צריכים, מה שעלול לגרום נזק לריהוט הבית או אף למבנה כולו. נזילות גורמות לרוב לרטיבות ניתנת לצפייה במקום כלשהו בנכס. הרטיבות יכולה לנבוע מצינורות פנימיים כתוצאה מפסולת וניקוז מצטברים. המים נכנסים דרך הרצפות, הקירות או הגג.

סימנים מעידים

ככל שנברר מוקדם יותר מה גורם לנזילה, כך ייחסך כסף בשלב מוקדם יותר וייפגע פחות רכוש. מספר סימנים עלולים להצביע על נזילה בנכס שלך – במידה ואתם מזהים סימני רטיבות חזותיים, אובדן לחץ לדוד, הזנה בלחץ נמוך לברזים, משטחי רצפה מחוממים וחשבונות מים בשמיים, כדאי לפנות למומחה לאיתור נזילות מים.

מה תפקידו של מומחה לאיתור נזילות מים

אינסטלטור מסוגל לתקן ללא דיחוי את רוב נזילות הצנרת הנראות לעין. יחד עם זאת, במידה ומקור דליפת המים מוסתר, מומחה איתור נזילות הוא אפשרות טובה יותר. המומחים יכולים לאתר במדויק נזילות מבלי לחשוף צינורות. הציוד המשמש את המומחים לאיתור נזילות הוא בעיקרו לא הרסני, כלומר מאפשר לאתר נזילות מבלי לחשוף צינורות. הגישה הזו חסכונית יותר בהשוואה לחשיפת חלקים בנכס בתקווה שווא למצוא נזילה. שיטות הזיהוי כוללות: הדמיה תרמית, מדי לחות, מצלמות בורוסקופ ועוד.

עדיין לא השתכנעתם?

איתור נזילות מדויק הוא מלאכת מומחים הן בכל הנוגע לאיתור הנזילה – שימוש בציוד הטכנולוגי העדכני ביותר בשילוב עם ניסיון מעמיק באיתור נזילות – והן תיעוד התהליך והתוצאה הסופית בדוח ידידותי לביטוח כך שחברת הביטוח שלך יכול לראות את כל המידע הרלוונטי המפורט בצורה ברורה ותמציתית, כולל סעיף 'המלצות' המפרט את כל השלבים הנדרשים להחזרת הרכוש שלך למצב יבש וללא נזק.

לסיכום

שירותי איתור נזילות מים של חברת האבחון מלאים מקצה לקצה כוללים שירותי חקירת מעקב וגישה, תמיכה בתביעות ביטוח דירה, תיקון נזילות מים והחזרה מלאה של אזורים שניזוקו במים. כמו כן, מומחה איתור נזילות מים יסייע למנוע נזק נוסף לרכוש שלך. אנשי המקצוע יאתרו את מקור דליפת מים או חדירת מים ויתנו כאמור דוח מפורט ניתן במסגרת כל חקירה. לבסוף, הם יספקו הצעת מחיר קבועה לתיקון התקלה, כולל שיפוץ מלא של כל האזורים שנפגעו במים. אם כן צרו קשר עוד היום במידה ואתם זקוקים לעזרה עם נזילה נסתרת.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן