גילוי נזילות מים בשיטה הקלה ביותר 

גילוי נזילות מים

לא אחת אנחנו מחפשים את השיטה הפשוטה ביותר כדי לפתור בעיה בבית. לפעמים מחפשים דרך נוחה לפתוח סתימה בשירותים, לתלות תמונה בלי לעשות חור בקיר או לאתר נזילה. במאמר זה נציין את הדרכים הקלות ביותר למצוא נזילות ומתי צריך לפנות למומחים בנושא. 

הנזילה הנסתרת בקיר 

הנזילה המעירה ביותר היא זו שמסתתרת לה בתוך הקיר. כולנו חווים זאת. למשל לקוח עבר שלנו פעם כתב לנו, לחברת האבחון איתור: "המים זלגו מהצינור ויורדים מהקיר, ועשו את דרכם לאט לחדר שלי.לא היה לי מושג כמה זמן הדליפה הזו נמשכת או כמה מים היא בזבזה, אבל ידעתי שאני צריך לעשות משהו בנידון. 

ירדתי למטה למצוא כמה כלים ודליים והתחלתי לעבוד בניסיון לתקן את הנזילה. אבל אחרי שעה של עבודה, עדיין לא הצלחתי למצוא מאיפה באה הנזילה. חיפשתי בכל מקום חור חבוי או סדק בקיר אבל לא מצאתי דבר כזה." 

זו היתה משפחה עם ילדים, שהדבר האחרון שרצו להתעסק עימו היה פינוי החפצים כדי להרחיקם מהמים. הם פנו כדי למצוא את הנזילה ואנו הגענו עם הציוד המתקדם ביותר כדי לעזור להם. 

גילוי נזילות מים – פותרים את הבעיה עם מצלמה תרמית 

מהר מאוד הבנו שלא ניתן למצוא את הבעיה בתוך הקיר רק במבט או אפילו האזנה לטפטוף. נדרש מכשור מקצועי כדי למצוא את הנזילה הזו, ובמקרה שלהם הפתרון היה לעשות איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית. 

איך מאתרים נזילה עם מצלמה תרמית אתם תוהים בוודאי. נשמח לעצור ולהסביר זאת לעומק. 

מצלמות תרמיות משמשות בתעשיות רבות למטרות שונות. שימוש אחד כזה הוא איתור נזילות, שניתן לעשות על ידי הדמיה תרמית של קירות הצינור. זוהי שיטה לא פולשנית שיכולה לזהות נזילות בצנרת של מים, כמו גם של נפט וגז. 

ניתן להשתמש במצלמה תרמית לאיתור נזילות בצנרת על ידי ניתוח הטמפרטורה של דפנות הצינור. המצלמה יכולה לזהות נזילות גם על ידי התבוננות בהפרש הטמפרטורה בין המים החמים והקרים היוצאים מהצינור. 

אם יש דליפה ומזרימים מים חמים, האזור שבו הדליפה מתרחשת חם יותר מהאזור שמסביב. לכן הוא יופיע במצלמה התרמית כנקודה בעלת גוונים אדומים כהים. לעומת זאת אם בוחרים דווקא לעבוד עם צינור המים הקרים החיווי על המצלמה יהיה בגוונים קרים. כדאי לגעת גם כי המצלמה התרמית יכולה לשמש לאיתור נזילות הן בצינורות בלחץ והן בצינורות שאינם בלחץ, שלרוב קבורים מתחת לאדמה. 

מוצאים את נזילה ואז אפשר לתקן אותה 

אחרי שמצאנו היכן הנזילה הזו נמצאת, כבר היה הרבה יותר קל לתקן אותה. פתחנו את הקיר במקום הנכון. אז החלפנו את החלק של הצינור שהיה בעייתי. למרבה המזל, לא היה מדובר בצנרת ישנה שעשויה מברזל. אלא בצנרת חדישה מחומרים פלסטיים. לכן לא היה צורך לבצע חידוש צנרת מים. כך, היה אפשר לחבר את הצינור החדש במקום הנכון, ובני הבית יכלו לחזור לחיים שלווים ללא נזילה. 

מדוע נדרש מומחה כדי למצוא את הנזילה הזו? 

נכון, חלק מהאנשים יכולים לרכוש ציוד ולמצוא את הנזילה לבדם. אך, מחיר הציוד אינו זול. לכן לצורך גילוי נזילות מים יהיה משתלם יותר להזמין אינסטלטור עם מצלמה תרמית. 

מלבד זאת רק שרברב מומחה ידע איפה בדיוק לפתוח את הקיר אחרי שהוא רואה את החיווי של המצלמה. 

לסיכום, גילוי נזילות מים יכול להיות מאתגר, ולכן תמיד כדאי להעזר בחברה המתמחה בנושא. אנו עושים זאת לאורך כל השנה באמצעות הציוד המתקדם ביותר.  

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן