איתור ותיקון נזילות מים – לבד או בסיוע מומחה

איתור ותיקון נזילות מים

אתה מעוניין למצוא את הנזילה המעיקה שגורמת לחשבון המים לעלות במהירות הבזק. אצלנו בחברת האבחון, תוכל לקבל שירותי איתור מקצועיים.אם תרצה לנסות למצוא את הנזילה לבד, נוכל להעניק כמה טיפים כלליים.

ניתן לקרוא אודותינו בעמוד הזה.

איך מוצאים נזילה?

איתור נזילות מים הוא מציאת החור הקטן האחד שיכול להוביל לבעיה ענקית. אתה יכול לזהות דליפה כאשר מדובר בזרם קבוע, או אם אתה מבחין שהממטרות שלך כבו כאילו מישהו הדליק אותם. בעוד שלעתים קרובות נזילות מוסתרות מאחורי קירות או מתחת למכשירים, סביר להניח שהן נמצאות במקומות שבהם מים עשויים לזרום.

נזילות מים אינן נמצאות בדרך כלל על ידי איתור של אדם ללא ניסיון בתחום, המחפש אותן לבדו. עם זאת, אם אין לך מכשור מתאים השיטה הטובה ביותר לזיהוי היא על ידי הזרמת מי ברז ובדיקת צלילים לא סדירים המעידים על בעיה בצנרת. ייתכן שתוכל גם למצוא נזילת מים ברורה יותר כמו שירותים זורמים, ברזים דולפים או צינורות שבורים מתחת לכיורים או בחלל הקיר.

עוד סימנים לאיתור דליפה

כמה סימנים נפוצים לכך שאולי יש לך דליפת מים הם: רעש הטפטוף כאשר אתה סוגר את הברז. נקודות לחות על תקרות או קירות. עובש או טחב סביב מתקנים באזור של הבית שלך שבו יש רמת לחות גבוהה. חלק מוגבה סביב השירותים אם לא מותקנים אריחים אלא רצפת ויניל. כביסה לחה כל הזמן במכונת כביסה הממוקמת באזור שיש בו רמת לחות גבוהה. שינוי צבע של שטיחים ליד דוד החשמל. ציפוי ויניל בולט או סדוק מתחת לחלונות.

מה עושים אם מוצאים את הנזילה?

השלב הראשון בתיקון נזילה הוא סגירת אספקת המים לאזור זה. לאחר מכן, חשוב להתקשר לשירותיו של אינסטלטור מקצועי שיוכל לתקן את הנזילה במהירות. חשוב לדעת כי לפעמים זו אינה הנזילה היחידה. אם מדובר בצנרת ישנה מאוד עלולות להיות בה מספר נקודות שונות שבהן יש דליפה. הן בשל סדקים או חריצים בצינור והן בשל חיבורים ישנים מאוד בין הצינורות.

שימוש בטכנולוגיה חדשנית לצורך איתור ותיקון נזילות

כיום, נהוג להשתמש בטכנולוגיות חדשניות לצורך איתור ותיקון נזילות ברחבי הבית. למשל, אפשר להשתמש ביתרונות של טכנולוגיה תרמית במצלמה חדישה. האיתור מתבצע על ידי שליחת קרינת אינפרא אדום מול הקיר, וקריאה של החיווי מהמכשיר.

אפשר גם להשתמש במצלמה עם סיב אופטי המוחדרת לצינור. כך, ניתן לראות אם יש בו סתימות כלשהן.

מי יכול לבצע את העבודה הזו עבורך?

חשוב לזכור כי לא כל אינסטלטור יודע לעבוד עם ציוד מתוחכם צורך איתור ותיקון נזילות. תוכל לקרוא על כך בפוסט מיוחד שהקדשנו לנושא. כדאי לבחור חברה המתמחה באיתור נזילות והיא כמובן תוכל למצוא את הנזילה הנסתרת וגם לתקן אותה במהירות הבזק.

כך, תוכל לחזור במהירות לשגרת יומך, ולא תצטרך לדאוג מנזק עתידי לריהוט או לבית בעקבות הלחות המצטברת בו. החללים הלחים הם מקור לבעיות כמו עובד, טחב ועוד, שעשויים לגרום לבעיות נשימה. אם אתה רגיש במיוחד או שיש במשפחה מישהו שסובל מאסטמה, טיפול בבעיה זו חשוב ודחוף אף יותר.

לסיכום, זכרו כי נזילות מים גורמות למגוון בעיות, אך לרוב אינן קלות לזיהוי. כאשר צינורות מים דולפים, הם עלולים להחליד ולהוביל לסתימות, או שהם עלולים לגרום לעובש, טחב וריקבון יבש על הקירות והתקרות של הבית שלך. נזילות מים יכולות גם להחליש רצפות ולפגוע ביסודות. לכן, בצע את התיקון במהירות ותוכל להימנע מבעיות נוספות בעתיד.

 

 

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן