מחירי איתור נזילה

מחירי איתור נזילה

לא אחת אנו מחפשים דרך להוזיל את עלויות התיקונים בבית. במיוחד, כאשר מדובר בדליפה או בתיקון אינסטלציה שאינו צפוי מראש. בניגוד לשיפוץ הבית, תיקונים כאלה יכולים לפגוע ממש בתכנון התקציב החודשי ולכן כדאי לברר מראש את המחירים. במאמנר נעסוק בפרמטרים המשפיעים על מחירי איתור נזילה.

מחירי איתור נזילה – הפרמטרים החשובים

אם תתקשרו לחברה ותבקשו לדעת מהם מחירי איתור נזילה באזור שלכם, תגלו כי אין מחירון אחיד. מדוע? משום שכל עבודה כזו שונה מאוד אחת מהשניה.

לפעמים מדובר באיתור נזילה בתוך הקיר ולפעמים היא דווקא בתקרה או הרצפה. פעמים רבות יש עדויות לרטיבות או עובש, אך לא ברור מהיכן מדיעים המים. אולי מהשכנים? במקרה כזה יגיע אליכם אינסטלטור ויבצע את הבדיקה באמצעות מצלמה תרמית או באמצעות סיב אופטי המוחדר לצינורות בבית.

ישנן גם נזילות שאינן בתוך הבית אלא בשטח תת־קרקעי בחוץ. בגינה, מתחת לבית, במקלט או בממ"ד חיצוני. אם מדובר במתחם מסחרי הנזילה עשויה להיות בכלל בחניון. במקרה זה ידרש ציוד מורכב יותר או בדיקה באמצעות גז.

הפרמטרים שישפיעו על המחיר הוא הזמן שיקח לאתר הנזילה, הציוד הדרוש והמורכבות של איתורה.

מי מבצע את האיתור?

לפני שנעסוק ממש בתכנון מחירי איתור נזילה, יש להבין מי מבצע את האיתור. לא לכל אינסטלטור יש את הציוד המתאים והניסיון לבצע את החיפוש של מקור הנזילה.

נדרשת חברה המעסיקה מומחים בעלי ניסיון בתחום זה. לכן, המחיר יושפע גם מאיכות וניסיון החברה בתחום זה.

נכון, ישנם אינסטלטורים הרוכשים ציוד בסיסי לאיתור נזילות. אך אינם יודעים לקרוא בקלות את החיווי של הנזילה על הצג. לכן, וודאו כי החברה עימה אתם יוצרים קשר אכן בקיאה ברזי המקצוע, ותוכל לסייע לכם ביעילות.

איתור נזילות במבנה חדש

ישנן גם בדיקות לצורך איתור נזילה המתבצעות כחלק בלתי נפרד מבדק בית. הן מיועדות להציג בפני הקבלנים המעניקים לכם את המפתח לדירה ליקויים בדירה חדשה שיש לתקן. במקרה הזה תוכלו לבקש דו"ח מפורט, כדי לזכות בתיקון המגיע לכם על פי חוק בתקופה הראשונה לכניסה לדירה החדשה.

לסיכום, כפי שניתן לראות אין מחירון אחיד לאיתור של נזילות. לכן, חשוב להזמין חברה אמינה, וותיקה ומקצועית בתחום זה.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן