איתור נזילות מים בקיר – כך תמצאו אותן

איתור נזילות מים בקיר

אין דבר יותר מתסכל מזה עבור בעלי בתים. אתם יודעים שיש נזילה בקיר, מזהים עובד ולחות, אך לא מצליחים למצוא את מקורה של נזילה זו. למרבה המזל, ישנה טכנולוגיה מתקדמת במסוגלת לבצע את העבודה עבורכם. לא צריך להזמין שרברב שיפתח את כל הקיר רק כדי למצוא חור קטן בצינור. אפשר לעשות זאת בדרך הרבה יותר יעילה.

איתור נזילות מים בקיר עם מצלמה תרמית

הדרך הזו היא שימוש במצלמה תרמית. זוהי מצלמה מיוחדת שמסוגלת לזהות טמפרטורה ולחוות אותה על מסך קטן מאד. מפנים את המצלמה לכיוון הקיר וסורקים. לפתע, אפשר למצוא מקום שבו יש קרירות רבה – אך ללא צינור. יש גם בתים שבהם פשוט פותחים את המים החמים ונותנים להם לעבור בצינורות. במקום זו מתרחשת הדליפה, ניתן יהיה לראות דווקא חום בקיר.

מי עושה בדיקה זו?

הבדיקה אינה מתבצעת על ידי כל אינסטלטור. נדרש ידע מיוחד בקריאה של חיווי הצינורות על גבי מסך המצלמה. זאת, כדי למצוא בוודאות נזילות שונות בצינורות הבית. חשוב גם לזכור כי לפעמים ישנן מספר נקודות בעייתיות. במיוחד אם מדובר בצנרת ישנה.

אז אם אתם מחפשים את הדרך היעילה ביותר למצוא את הדליפה, הזמינו שירוי אבחון מקצועיים. כך, תוכלו תוך זמן קצר לבצע את התיקון.

חוסכים כסף

שירותי אבחון לצורך איתור נזילות מים בקיר חוסכים כסף. זאת משום שאינכם משלמים על פתיחה וסגירה מחדש של הקיר. אלא רק עבור האיתור והתיקון עצמו של הליקוי בצינור.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן