אינסטלטור עם מצלמה תרמית – רואה דרך קירות

אינסטלטור עם מצלמה תרמית

רבים תוהים מדוע להזמין דווקא אינטסלטור עם מצלמה תרמית. הסיבה לכך היא שטכנלוגיה זו מאפשרת לראות דרך הקירות את המתרחש, ללא שבירה של הקיר.אינסטלטור עם מצלמה תרמית יכול לזהות נזילות בצנרת שאינן נראות לעין בלתי מזוינת. המצלמה התרמית מזהה הפרשי טמפרטורה בין המים בצינור לטמפרטורת הסביבה.

נלחמים בנזילה – בכל הדרכים

בדיוק כמו כל בעל מקצוע אחר, גם אינסטלטור צריך להיות "חמוש" בכלים הנכונים לביצוע עבודתו ביעילות, למשל לצורך גילוי נזילות במצלמה תרמית. באופן מסורתי, רוב אנשי המקצוע מצוידים במספר כלים המאפשרים להם להיות פרודוקטיביים יותר בתחום עבודתם. לכל אינסטלטור אולי יש את הכלים והאביזרים המסורתיים, אבל עכשיו יש לחלק מהשרברבים גישה לטכנולוגיה העדכנית ביותר כמו מצלמות תרמיות שיעזרו להם לעשות את עבודתם טוב יותר.

אינסטלטור עם מצלמה תרמית – מאתר ומתקן

כמובן שלא מספיק רק למצוא את הנזילה, אלא צריך גם לתקן אותה.
שרברבים רבים יתחילו במעקב אחר זרימת המים אל מחוץ לנכס שלכם עד שיאתרו שבר בצנרת או דליפה באחת מהמערכות האחרות כמו מערכת השקיה או ראש מתזים. הם יכולים גם להשתמש במכשירים כדי לסייע באיתור דליפות, כמו מכ"ם חודר קרקע. אז אפשר לבצע תיקון נזילות מים ביעילות.

במקרה שמדובר בנזילה בשטחי חוץ, כמובן שחפירה הופכת להיות אפשרות יקרה בהרבה. השימוש בטכנלוגיה של מצלמה תרמית יכול לעזור לחסוך כסף. אינסטלטור עם מצלמה כזו יכול למצוא את מקור הבעיה וכך יודעים היכן לחפור.

מדוע לא לחפש את הנזילה בהתאם למיקום המים?

זוהי שאלה נפוצה שאנו נתקלים בה רבות.

ניתן למצוא נזילות מסוימות על ידי בדיקת החיבורים סביב גופי מים וצינורות, אך נזילות אחרות עשויות ליצור צורך בכלים מיוחדים לאיתור או כדי לקבוע אם יש צורך בתיקון. לפעמים המים מצטברים במקום אחד אך בפועל הנזילה במקום אחר – והמים רק חלחלו מבעד לקיר או מתחת לאדמה למקום בו נקוו.

לאחר האיתור, האינסטלטור יציע הערכה של הזמן שייקח לבצע את התיקון ועלות החומרים.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן