איתור מקצועי: כך תמצאו את הנזילה בוודאות

איתור מקצועי

מחפשים מידע נוסף על איתור מקצועי של נזילות בבית או בחצר? הגעתם למקום הנכון. בפוסט זה נרחיב על הנושא לעומק ותגלו את כל הדרכים למצוא את המקור לבעיה. לאורך השנים, התחום הזה התפתח באופן משמעותי. כך, באמצעות הציוד הטכנולוגי המתאים, חברה מקצועית תדע לאתר את הבעיה ולתקנה בקלות. אנו מבצעים עבודות מסוג זה שנים רבות. תוכלו לקרוא אודותינו כאן.

איתור מקצועי במרחב עירוני

איתור נזילות מקצועי הוא תהליך שבו האדם או החברה המבצעים אותו משתמשים במצלמה תרמית ובכבל סיב אופטי לצורך איתור נזילות. התהליך יכול להתבצע על צינור מים, צינור גז או צינור של ביוב.

שתי הטכנולוגיות הללו משמשות במקביל כדי לאתר את מקור הנזילה ולתקן אותה לפני שהיא הופכת לבלתי ניתנת לניהול. המצלמה התרמית משמשת בתחילת התהליך כדי לזהות מהיכן מגיעה הדליפה האפשרית. זה מזהה אם בעיה בצינור גז, צינור מים או קו חשמל. לאחר מכן, המיקום של נקודה זו מתועד באמצעות קואורדינטות GPS כך שניתן יהיה לזהות אותה במדויק בעתיד למטרות תיקון.

כמובן, שאם התהליך מתבצע בתוך הבית עצמו אין צורך בתיעוד של המיקום באמצעי טכנולוגי. ניתן לסמל על הקיר או הרצפה את מיקום הצינור ולאחר מכן לבצע את התיקון באופן מדויק.

איתור על ידי בעל מקצוע מיומן

ישנן דרכים שונות לאיתור נזילות מסובכות יותר על ידי אנשי מקצוע מיומנים. אלה כוללים שימוש בגלי קול ואיתור מקורות קול שעלולים לדלוף. כמו גם  שימוש בסילוני מים בלחץ גבוה במיוחד. זאת כדי לזהות צינורות המצויים מתחת ללוחות בטון או לקירות.
החלק החשוב ביותר באיתור הוא כמובן בחירת בעל המקצוע הנכון. משום שאדם לא מיומן לא ידע לזהות את הסיבות לדליפה, גם אם יראה אותה באמצעות מצלמה תרמית או באמצעות מצלמה זעירה המוכנסת לתוך הצינור (סיב אופטי).

איתור מקצועי: סוג הנוזל העובר בצינור

כפי שציינו ישנן מספר שיטות לאיתור נזילות בהן ניתן להשתמש, אך לא כולן עובדות עם כל סוגי מערכות הצנרת. על מנת לקבוע איזו שיטה היא הטובה ביותר עבור הצנרת:

תחילה עליך לזהות את החומר ממנו עשויים הצינורות במקום בו נמצאת התקלה, כמו גם איזה סוג של נוזל עובר בצינורות אלה.

מה גורם למעשה לתקלה בצינור?

נזילות בצינורות יכולות להיגרם מקורוזיה, שחיקה או בשל פגיעה בצינור. למשל, צינורות שנמצאים מחוץ לבית עלולים להיפגע אם משאית זבל עברה מעליהם באופן שוטף.

קיימת חשיבות גבוהה לתיקון מהיר של התקלה, ולאחר מכן אפשר לעשות פעולות מונעות. למשל, לחסום את האזור שבו ממוקמת צנרת חוץ. כך, ימנע נזק עתידי נוסף לצינור. אם מדובר במערכת אינסטלציה ישנה, יתכן וכדאי להחליפה. נזקים שנגרמו בשל סתימה, אפשר למנוע על ידי איתור מקור הסתימה.

לסיכום, לפני שאתם ניגשים לתקן צינורות דולפים בבית או בשטחי חוץ. ודאו כי אתם מוצאים את מקור הבעיה. כך, התיקון יהיה יעיל וכמובן גם זול יותר.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן