תיקון נזילות: מוצאים את הנזילה ומתקנים אותה

תיקון נזילות

אם גם אתם סובלים מנזילה בצינור בבית או במשרד – אל תמתינו. חשוב מאד לבצע איתור נזילות וכן את התיקון במהירות משום שהמים עשויים לגרום לנזק בלתי הפיק למבנה. כמו כן, חשוב לדעת כי דליפות כאלה יכולות להזיק לריהוט שלכם בטווח הארוך. במאמר זה תגלו את התהליך של איתור והחלפת החלקים הגורמים לנזילה.

נזילות בשירותים – לא נעים

הנזילה הראשונה שחשוב למצוא היא נזילה מהשירותים. היא יכולה להגיע מהחלק המחבר את האסלה לרצפה או להיות באחד החלקים הפנימיים. שרברב מנוסה יכול למצוא את הנזילה הזו בתוך זמן קצר, להחליף את החלקים הרלוונטיים. אם חלילה האסלה שבורה, יתכן ותצטרכו להחליף את כולה. אך, בדרך כלל ניתן להחליף רק את אחד החלקים הפנימיים. ישנם מקרים שהנזילה אינה מהשירותים, אלא מהצינור המוביל לאסלה. במקרה זה, אם מדובר בחלק בצינור שנמצא בתוך הקיר – כדאי להשתמש בשירות של איתור נזילות מקצועי.

מים ולחות בתוך הקירות

הסוג הנוסף של הנזילות הוא בחלק שבו המים עוברים בתוך הבית. צינורות רגישים מאד להבדלים של טמפרטורה ולכן לאורך הזמן הם עשויים להתבלות.
כדי למצוא נזילה כזו יש להשתמש במכשור מיוחד, כמו סיב אופטי או מצלמה תרמית, ואז אפשר לגלות היכן הנזילה מתחילה ולפתוח את הקיר רק בחלק הזה. ללא ביצוע איתור מקצועי לא תוכלו לדעת בוודאות כי זו הנזילה היחידה. שערו בנפשכם פתיחה של קירות שהיתה מיותרת – רק משום שלא ידעתם מה גורם לדליפה?
לכן. לקוחות רבים מזמינים אותנו לפני שהם מבצעים פעולה כלשהי. כך, אתם יודעים בדיוק מה מסתתר מאחורי הקיר שלכם.

איתור נזילות מתחת לבלטות

בדומה לנזילות בתוך הקיר, קיימות גם דליפות של מים שיכולות להיות בתוך הריצוף. זהו הליקוי המציק ביותר בבית. מדוע? משום שלא תמיד ניתן לדעת איזה חלק ברצפה גורם לתחושה הזו של רטיבות.
המים מתעבים במהלך היום, והקיר מתחיל להתמלא בעובש, אך הנזילה נמצאת בכלל מתחת לרגליכם.
לאחר שאנו מבצעים איתור עם מצלמה תרמית, אתם יכולים לפתוח את הבלטות, לבצע את התיקון הדרוש ולאחר מכן משיבים את הריצוף לקדמותו.

איתור נזילות בתקרה

עוד נזילה שיכולה להעיק על יושבי הבית היא נזילה מהתקרה. היא יכולה להיות קשורה לגשמים שחדרו מהגג (לא לבעיה בצינור). כמו כן, היא עשויה לנבוע מבעיה בצנרת של השכנים למעלה.

הדרך הכי טובה, גם כאן, היא להשתמש במכשור מיוחד כמו מצלמה תרמית ולזהות מה הגורם לבעיה. יתכן, ויהיה צורך לבצע את התיקון דווקא בדירה של השכן למעלה, ומן הסתם הוא אינו יודע שיש לו נזילה ברצפה או הקירות.

לסיכום, אם אתם רואים מים בקיר, מזהים שחשבון המים עלה או מתחילים לחוש ריח של עובש בבית – זה הזמן לתקן את הליקוי. אתרו את הבעיה וכך תוכלו למנוע נזק ארוך טווח לבית או המשרד שלכם.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן