איתור נזילה בגג

איתור נזילה בגג

הייתם בטוחים שהגג שלכם אטום לחלוטין. הרי רק לפני שנה הזפת ביקר והוסיף עוד שכבה כהה של חומר צמיגי לאיטום כל החורים הקטנים. למעשה, לא היה גשם כבר מספר ימים. אז מה הגורים למים שכרגע זורמים מהתקרה? אחת התלונות הנפוצות שמגיעות אלינו היא: "אני לא מוצא מהיכן מגיעים המים". במאמר זה תגלו כיצד איתור נזילה בגג מתבצע.

כיצד מתחילים?

השלב הראשון שאותו אתם כנראה חווים כרגע הוא רטיבות על התקרה או אפילו טיפות מים שמתחילים ליפול לאט. לא תמיד קל לגלות את הדליפה, משום שמים נוטים לחלחל לכל הכיוונים ולא רק למטה. לכן, המקום בו טיפות המים יגיעו אליכם אינו בהכרח המקום שבו הם מצטברים על הגג. למעשה, המים מוצאים את האזורים הדקים או הרקובים בתקרה, ומשם מגיעים לבית.

איתור נזילה בגג – עם מומחים

לכן, חשוב להזמין חברה מומחית שתמצא את מקור הנזילה. כיצד הדבר מתבצע? באמצעות שילוב של טכנולוגיה וניסיון במשימות מציאה של דליפות.
הטכנולוגיה בה משתמשים היא מצלמה תרמית. מצלמה זו מחווה באמצעות צבעים קרים (כמו כחול או תכלת) את האזורים שבהם עוברים מים קרים בגג. היות ומדובר במי גשמים הם קרים יותר מסביבתם ולכן קל לזהות מהיכן הם חודרים לתוך הבית.

בנוסף, בכל פרויקט איתור נזילה בגג מנסים גם למצוא את הסיבות שגרמו לו. למשל, חיבור בין קירות שאינו אטום. בלאי טבעי בקירות הגג או אפילו צנרת לקויה. לא תמיד המים מגיעים ממי גשמים, והם עשויים להגיע מפיצוץ בצנרת שמגיעה לברז הממוקם בגג. אם זהו בית פרטי עם רעפים, יתכן ונזקים של סופה חורפית הסיטו רעף ופגעו באיטום.

מה עושים אחרי שמוצאים את הסיבה לנזילה?

לאחר שמאתרים את הסיבה לנזילה יש לבצע פעולות שונות. הראשונה היא ייבוש המקום שבו יש רטיבות. ניתן להשתמש בציוד הדומה למייבש שיער שמחמם את האיזור וגורם למים להתאדות. לאחר מכן, יש לאטום את הסדקים והפתחים. אם נגרם נזק משמעותי יותר למבנה, עשויים לגרד את החלקים הרקובים מהגג, ולאחר מכן לבנות חלקים אלה מחדש.

לסיכום, אם היום אתם מתלבטים מהיכן מגיעים המים, הזמינו שירות של איתור מקור הנזילה וכך תמנעו נזק ארוך טווח לבניין או הבית הפרטי.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן