איתור נזילה בצנרת תת קרקעית

איתור נזילה תת קרקעית

חשבון המים עולה או שהחלק החיצוני של המבנה מוצף. ככל הנראה אתם צריכים להזמין שירות איתור נזילה בצנרת תת קרקעית. מדובר בפעולה לא פשוטה, משום שמרבית המצלמות המבוססות על טכנולוגיה כמו אינפרא אדום לא יעבדו בעומק רב. לכן, מומחים בעלי מצלמה תרמית יוכלו לסיייע רק בנזילות הקרובות לפני השטח. מה הפתרון? שימוש בגז המוחדר לצינור.

איתור נזילה בצנרת תת קרקעית – כיצד הוא עובד?

כדי בצע איתור נזילה בצנרת תת קרקעית מוחדרת תערובת גזים המשלבת חנקן (בעיקר) ומעט מימן. קיימים חיישנים מיוחדים המזהים את הנוכחות של הגז הזה, וכך ניתו לקבל התראה היכן הנזילה ממוקמת.
בחלק מהמקרים ניתן לדעת את הכיוון הכללי של הנזילה – חצר קדמית או אחורית, ולהתמקד באזור זה. אך, מה אם יש יותר מנזילה אחת? הגז, מאפשר למצוא את כל המקומות בהן יש סדק, חור או חיבור לא תקין בין שני צינורות.

מי יכול לתקן את הנזילה לאחר איתורה?

לאחר איתור הנזילה הזו ניתן להזמין כל אינסטלטור המתמחה בטיפול בצנרת תת־קרקעית. לא ניתן לבצע את התיקון מחוץ לאדמה ולכן יש לבצע חפירות באזור של הצינור ולהחליפו.

לכן, פעולת האיתור הזו משמעותית מאד. אם לא יודעים היכן הנזילה, עשויים לבצע חפירות יקרות ללא צורך. החפירה עצמה מהווה מטרד אסתטי ובטיחותי וכמובן גם מעכבת את עבודות התיקון. אם מבצעים את האיתור בתוך זמן קצר, ניתן תוך פחות מיום לחפור, לבצע את התיקונים הדרושים ולכסות את הצינור באדמה.

לסיכום, אם אתם חושדים שבמבנה שלכם יש נזילה מתחת לאדמה, חשוב לא להמתין. הזמינו שירותי איתור מקצועיים וגלו את מקורה. כך, תוכלו לחסוך מים ולמנוע נזקים ארוכי טווח לתשתיות נוספות הממוקמות מתחת לאדמה. אנו נשמח לעשות עבודות אלה עבורכם.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן