איתור נזילות גשם – כשהמים מחלחלים לתוך הבית

איתור נזילות גשם

יש אנשים שאוהבים במיוחד את חילופי העונות ואת צלילי טיפות הגשם על החלון. אך, לצד התחושה הנעימה שהגשם מעניק, וגורם לנו לשקוע בפוך ולשתות שוקו, יש גם חיסרון. טיפות הגשם מסוגלות לחלחל לבית ממקומות שונים ולגרום לנזק. שירות של איתור נזילות גשם מאפשר לדעת להיכן הגיעו המים. כך, ניתן לתקן את הנזקים לפני שיגרמו לבלאי משמעותי לבית.

איתור נזילות גשם – כיצד הוא מתבצע?

ישנן מגוון דרכים כדי לאתר נזילות גשם. הדרך הקלה ביותר היא באמצעות שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם כמו מצלמה תרמית. על הסיבות לחיפוש שרברב שמגיע עם מצלמה כזו אפשר לקרוא בפוסט באתר שלנו. המצלמה הזו מסוגלת לאתר בתוך זמן קצר את נתיב הגשם ואף להמחיש אם עדיין נכנסים מים לבית.

מהיכן נכנסים המים לבית

בבתים פרטיים, הגג הוא אזור מאד רגיש שבו נוצרים סדקים או חורים לאורך זמן. כך, המים עשויים לחדור וגרום לנזק.
דרך נוספת שבה מים עשויים לחדור לתוך המרחב הביתי היא דווקא מלמטה, מהאדמה. בבתים פרטיים, דירות גן ודירות נמוכות עשויים להיות חריצים שנוצרים עם הזמן. חריצים אלה יכולים להיות בקיר עצמו, ברצפה או בחיבור ביניהם. למים יש נטייה לחלחל לכל מקום שהוא לא אטום לחלוטין. שרברב מקצועי יכול למצוא את המקום ממנו המים נכנסים ולעזור לאטום. איתור נזילות גשם במקרה זה מתבצע גם מהחלק הפנימי של הבית וגם מהחלק החיצוני.

מי גשמים גם עשויים להיכנס דרך חלון שאינו אטום. במקרה זה, הם מחלחלים לתוך הקיר ויכולים ליצור שכבה של עובש גם בחדרים ליד.

מדוע חשוב לזהות את מקור הבעיה ולאטום את חדירת המים?

כפי שציינו עובש עשוי לגרום לנזק ארוך טווח. הן למבנה והן לנשימה. ישנם שני סוגים של עובש, הראשון הוא ירוק וניתן לטיפול מהיר יחסית. הוא גורם פחות נזק לנשימה.

הסוג השני הוא עובש שחור, שמקורו בפטרייה שגדלה על הקיר וגורמת לבעיות חמורות בנשימה. עבור אנשים בעלי רגישות כמו אסתמטיים או בעלי מחלות נשימה מדובר בסכנת נפשות. לכן, את הנזילה יש לגלות כבר בשלבים הראשונים.

לא תמיד הנזילה נובעת מהגשם

חשוב לזכור כי לא כל נזילה בבית נגרמת בגלל גשם. היא יכולה להתרחש בגלל בעיה בצנרת של הבית. לכן, אינסטלטור מומחה עם ציוד מתאים וותק באיתור נזילות יכול לסייע לכם באופן משמעותי.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה לאתר נזילה מכל סיבה, פנו למומחים לנושא ואל תתפשרו על בעל מקצוע שאין לו ציוד מתאים וניסיון באיתור דליפות.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן