מומחים לאיתור נזילות מים – זו הסיבה שצריך אותם

איתור נזילות בקיר

מחפשים את הנזילה ולא מצליחים לאתר אותה? אתם זקוקים לשירותים של מומחים לאיתור נזילות מים. הם יוכלו להשתמש בציוד מיוחד לגילוי הנזילות ולא יעזבו עד שימצאו את הסיבה לכך שחשבון המים שלכם זינק פתאום לגבהים.

לא מוצאים את הנזילה? אתם יוצרים נזק לבניין

הידעתם כי אם אינכם מוצאים את הנזילה אתם יוצרים למעשה נזק למבנה שלכם? הסיבה לכך היא למים יש נטייה לחלחל ולהרוס את סביבתם. ידוע, כי טיפות שדולפות במשך זמן רב יכולות אפילו לחורר את הסלע הקשה ביותר. קל וחומר כאשר מדובר על בלוקים של בניין, קירות גבס או הריצוף שלכם. ואולי הכי גרוע – אתם גם עלולים להזיק לנכס של השכן!

תביעה משכנים – לא נעים

אנו שומעים זאת הרבה. בתור מומחים לאיתור נזילות מים אנו מגיעים לבתים שבהם הוגשה תביעת ביטוח או תביעה של שכן אחד נגד שכן אחר. אם הרסתם את המבנה שלכם אתם יכולים לבחור מתי לתקן את הנזילה. אך, אם מתחילים לנזול מים מהתקרה או הקיר של השכן – אתם בבעיה.
הוא ירצה שתבצעו את התיקון באופן מיידי. בכל עלות שהיא ובזמן הקצר ביותר. כאן, אין זמן רב לעיכובים או להזמנה של בעלי מקצוע נוספים. עליכם לאתר את הנזילה ומהר.

מומחים לאיתור נזילות מים עם הציוד המתקדם ביותר

למרבה המזל, אצלנו תמצאו מומחים בהפעלה של ציוד מתקדם וחדשני כדי למצוא את אותה נזילה נסתרת ועיקשת. הציוד מחולק למצלמות תרמיות שנועדו להציג באמצעות חום וקור היכן יש מים המסתתרים בקיר ועוברים מהצינור לחלקים הנסתרים בבית. לצד מצלמות אלה תוכלו גם ליהנות מסיב אופטי, שהפעם אינו מיועד כדי לחבר אתכם לאינטרנט אלא הוא מכיל מצלמה זעירה.

המצלמה הזו מוכנסת לתוך הצינורות השונים בבית לצורך איתור נזילה בבית. הן צינורות המים והן צינורות הביוב, וכך אפשר למצוא לא רק את הדליפה אלא גם את הגורם לה. פעמים רבות דליפות מתחילות בשל סתימה וחוסר יכולת של המים לעבור בצינור המים מוצאים דרך החוצה – ובאמצעות הסיב האופטי ניתן לראות זאת.

סדק בצינור

נוסף על כך, יתכן ומדובר בכלל בשבר או סדק בצינור. נזילות מתרחשות הן בצינורות פלסטיק והן בצינורות העשויות מחומרים מתכתיים עשויים להיבקע סדקים לאורך השנים. במיוחד אם מדובר במבנה ישן או שנעשה שימוש בחומרי גלם מאיכות נמוכה בעת בניית מערכת האינסטלציה.
אנו מגיעים עד הבית או המשרד, מזהים את הסיבה לדליפה. עם מכשירים מיוחדים מאתרים את מקורה ואז כאשר מגיעים לפתיחת הקיר. כך תדעו בדיוק מהיכן להתחיל.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן