איתורי ותיקוני נזילות – מהו התהליך הנכון?

איתורי ותיקוני נזילות

רוצים לדעת כיצד נכון לבצע איתורי ותיקוני נזילות? רק כאשר תכירו את התהליך, תוכלו לפקח כי הוא מתבצע כמו שצריך. אם התהליך לא יתבצע כמו שצריך, הנזילות עלולות לחזור על עצמן באופן שכיח. מהסיבה הזאת בדיוק כדאי לכם להכיר את התהליך על בוריו. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי איש המקצוע יעשה את עבודתו כנדרש. לא מעט אנשי מקצוע מנצלים את חוסר הבקיאות של הלקוחות על מנת לקצר תהליכים. אתם צריכים להוכיח כי במקרה שלכם זה פשוט לא יכול לקרות.

אולי תתעניין בשיקום וחידוש צנרת

איתורי ותיקוני נזילות מתחיל בתחקיר

עוד לפני שהאינסטלטור יגיע אליכם לבית הוא צריך לשאול את השאלות הנכונות. כל הוא יצליח להעריך מה אמור לצפות לו כאשר הוא מגיע. הטעות הכי גדולה של האינסטלטור תהיה לא לעשות את התשאול הזה. הרי בסופו של יום ההכנה של האינסטלטור היא זאת שיכולה לשנות הכל. הוא צריך להגיע לכל לקוח עם הציוד המתאים על מנת להתמודד עם הנזילה. השאלות הן אלה שיכולות לשפוך אור על כל סימני השאלה.

ביצוע בדיקה על ידי מצלמה תרמית

האיתור של הנזילה יתבצע על ידי מצלמה תרמית שהיא הכלי הכי שימושי בסיטואציה הזאת. איתורי ותיקוני נזילות צריכים להתבצע עם הציוד המתאים על מנת שתוכלו להיות רגועים. אם האינסטלטור לא ישתמש בציוד המתאים, לא תוכלו לנוח על זרי הדפנה. את הבדיקה יעשה האינסטלטור עוד לפני שהוא ניגש לתקן. הבדיקה אמורה להעלים את כל סימני השאלה שעוד נותרו לאחר התחקיר. כעת האינסטלטור יבין בצורה חד משמעית מה בדיוק קורה מאחורי הקירות.

תיקון הנזילה באמצעות ציוד מתקדם

כעת האינסטלטור יכול סוף כל סוף לתקן את הנזילה שהטרידה אתכם. כל זאת יכול להתבצע לאחר שאותו איש מקצוע הבין בדיוק מה קורה מאחורי הקיר. איתורי ותיקוני נזילות לא יכולים להתבצע מבלי שלאינסטלטור יהיה מושג מסוים. התיקון אמור להיות כזה שיביא איתו שקט רב מנקודת המבט שלכם. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם חוזרים שוב אל אותה הנקודה שבה אתם נמצאים כרגע. תוודאו כי האינסטלטור מבצע את התיקון עם הציוד המתאים ולא מנסה לעגל פינות. מגיע לכם לדעת כי הנזילה תוקנה, אך הפעם לתקופה ארוכה במיוחד.

לאחר איתורי ותיקוני נזילות מקבלים אחריות

הפעולה האחרונה שהאינסטלטור יצטרך לבצע היא לספק אחריות. אחריות על העבודה שהוא בעצמו ביצע על פי הדרישות שלכם. אם האינסטלטור לא יהיה מוכן לספק אחריות זה מיד אמור להדליק נורה אדומה. הרי האינסטלטור הוא זה שאמור לעמוד מאחורי העבודה במקרה שבו הבעיה חוזרת. אם הוא יבצע את העבודה כמו שכתוב בספר אין סיבה שהוא יתכחש לה. רק אחרי שתקבלו את האחריות תוכלו לדעת כי אין לכם סיבות לחשוש או לדאוג.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן