מה חובה לדעת לפני שמזמינים מאתר נזילות?

איתור נזילות קו ראשי 

מאתר נזילות הוא איש מקצוע שהעבודה העיקרית שלו היא לאתר נזילות סמויות. לא מעט מהסתימות מסתתרות להן מתחת לפני השטח, והמטרה היא למצוא אותן. גם סתימה קטנה שנראית כמו סתימה שולית, עלולה להיות סתימה עם פוטנציאל הרסני. מהסיבה הזאת ישנה חובה לקרוא לאיש מקצוע שידע כיצד לאתר את מקור הנזילה. אך מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם קוראים לאינסטלטור שמתמחה באיתור של נזילות?

מאתר נזילות יכול גם לתקן את הנזילה

אומנם את האינסטלטור הזמנתם בראש ובראשונה על מנת שיאתר את הנזילה. אך מה יקרה בסיטואציה שבה תמצאו נזילה? יהיה עליכם לסגור עם האינסטלטור שהוא יתקן אותה. אינכם מחויבים לסכם עם אותו איש מקצוע שיבצע את שתי העבודות. אך יש יתרון בכך שאותו אינסטלטור גם יאתר את הנזילה וגם יתקן אותה. הבחירה הסופית היא שלכם על פי המצב בשטח.

חובה לשאול על הציוד איתו מגיע האינסטלטור

אל תפחדו לשאול שאלות, רק כך תוכלו להסיר את כל סימני השאלה. אנו מציעים לכם לשאול כל מאתר נזילות על הציוד שאיתו הוא אמור להגיע. רק איש מקצוע מיומן יכול להגיע עם ציוד מתקדם שבאמצעותו ניתן יהיה לאתר כל נזילה. אינסטלטורים לא מנוסים יגיעו עם ציוד לא איכותי, וזה עשוי להסגיר אותם בפניכם.

תנסו לסגור עם מאתר נזילות מחיר מראש

עוד המלצה עבורכם היא לא לחכות שהאינסטלטור יגיע אליכם ויתחיל לעבוד על מנת לסגור מחיר. מבחינתכם הכי טוב יהיה לסגור את המחיר מראש, כך לא יהיו לכם הפתעות. כל אחד ירצה לדעת כי הוא מזמין איש מקצוע שהוא מסוגל לעמוד במחירים שלו. ברגע שאותו אינסטלטור יתחיל את העבודה, הוא עשוי להקפיץ את המחיר ללא התראה מוקדמת. לכן ברגע שהמחיר מסוכם מראש לא אמורות להיות סיטואציות לא נעימות. המצב יישאר בדיוק כמו שסיכמתם אותו מראש.

היכנסו לגלות אודות האבחון

לאחר איתור נזילות תצטרכו לקבל דו"ח מפורט

אחרי שאותו מאתר נזילות סיים את העבודה, תוכלו לקבל ממנו דו"ח איתור נזילות. הדו"ח אמור לפרט את כל הליקויים השונים שאותם האינסטלטור מצא. תוכלו להשתמש בדו"ח הזה במקרים שבהם הנזילה חוזרת על עצמה פעם נוספת. אם אינסטלטור לא מספק לכם דו"ח מפורט, מוטב כי לא תעבדו איתו. הדו"ח הוא האסמכתא לכך שכל מה שהאינסטלטור אמר אכן ישנו. אם לא יהיה דו"ח, הנסתר עשוי לגבור על כל מה שגלוי.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן