יש לכם נזילה באסלה? כך הכי נכון להתמודד

נזילה באסלה

זה אף פעם לא נעים לגלות כי יש לכם בבית נזילה במקום כזה או אחר. הסיטואציה הופכת להיות מאתגרת במיוחד כאשר הנזילה היא נזילה באסלה. אך מוטב כי לא תשלימו עם הסיטואציה או עם המצב, ותנסו להבין כיצד לפתור אותו. אם תתעלמו מן הנזילה זה לא אומר שהיא תיעלם יום אחד כלא הייתה. כל עוד לא תתמודדו עם הנזילה, תמצאו את עצמכם בתוך גלגל שימשיך להסתובב. כל פעם תמצאו את הנזילות השונות שיהיה עליכם לפתור אותן.

לא משתמשים בשירותים בזמן נזילה באסלה

הדבר הראשון שעליכם לעשות זה להימנע מלהשתמש בשירותים. העניין הזה הוא הכי מאתגר, והוא גם העניין שאמור לגרום לכך שתצטרכו לפעול במהירות. כל זמן שהנזילה קיימת מוטב כי לא תחמירו אותה, ושימוש בשירותים עלול להחמיר. תדמיינו לעצמכם מצב שבו כל זמן שהנזילה קיימת תמשיכו להשתמש בשירותים – המצב יצא משליטה. תנסו להשתמש בשירותים הנוספים שיש לכם בבית או בעסק עד לתיקון הנזילה.

בואו להתרשם מסיב אופטי

תנסו לאתר את מקור הנזילה ולתקן אותה בעצמכם

עוד לפני שאתם מזמינים אינסטלטור, מוטב כי תנסו לתקן את הנזילה בעצמכם. נזילה באסלה בחלק לא קטן מהמקרים מגיעה בגלל גומייה או אטם שהשתחררו. רק אם אתם מבינים כי המשימה היא לא כל כך פשוטה תוכלו להתקדם לשלב הבא. אם תצליחו לתקן את הנזילה בעצמכם, תוכלו לחסוך זמן יקר מנקודת המבט שלכם. זמן יקר שתוכלו לתעל אותו אל המקומות הנכונים. בסוף הנזילה כל רגע עלולה לצאת מכלל שליטה.

ישנה נזילה באסלה חמורה? הזמינו אינסטלטור

במקרה שהנזילה איתה אתם מתמודדים היא חמורה, מוטב כי תזמינו איש מקצוע. כי לכם לא יהיה את הניסיון או את הידע על מנת לתקן את הנזילה. אינסטלטור יגיע עם כל הציוד והכלים המתקדמים על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. לאינסטלטור יש את כל היכולות הדרושות להעלים את הנזילה, ולאבחן בעיות נוספות. אל תתפשרו בעת בחירת האינסטלטור שיגיע אליכם לבית על מנת לתקן את הנזילה. אפילו נזילה קטנה יחסית דורשת מיומנות של אינסטלטור שמכיר את העבודה. יש לא מעט אינסטלטורים שרק יסבכו אתכם ולא יקדמו אתכם אל עבר פתרון המצב.

לאחר תיקון הנזילה – תישארו במעקב

אם אותה נזילה באסלה תוקנה על ידי אינסטלטור לרוב לא אמורות להיות לכם סיבות לחשוש. אך תמיד טוב שתהיו עם אצבע על הדופק כדי לאתר נזילות נוספות. אם הנזילה תוקנה על ידכם, ישנו צורך בהול פי כמה להיות בערנות. כל עניין קטן שלא נראה לכם תקין אמור להדליק לכם נורה אדומה. בסוף המטרה היא שתוכלו לתקן את כל הנזילות מבלי שהן יעשו בעיות. גם בעיה קטנה עלולה בסופו של יום להפוך להיות בעיה רצינית וגדולה.

שתפו אותנו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אתכם גם:

נזילות מים בהרצליה

נזילת מים בהרצליה

הרצליה היא אחת הערים היפות והמאוכלסות, בעיר בתי אב רבים, נזילת מים בהרצליה יכולה להיות בעיה שכיחה בבתים ובבניינים. אם אתה נתקל בדליפת מים, נזילות

איתור נזילות ללא הרס

איתור נזילות לא הרס מתייחס לתהליך של זיהוי ואיתור נזילות. במערכות או מבנים שונים מבלי לגרום נזק למבנה או להפרעה לסביבה הסובבת. גישה זו משמשת בדרך

איתור נזילות קו ראשי 

איתור נזילות קו ראשי 

תהליך איתור וזיהוי נזילות בקווי אספקת מים ראשיים או בצנרת. זה חשוב מכיוון שדליפות בקווים ראשיים עלולות להוביל לאובדן מים משמעותי, הוצאות חשמל מוגדלות ופגיעה

לייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות דילוג לתוכן